Baró, Bernat

baro-bernatBernat Baró

Cap de Seguretat Operativa del Port de Barcelona

Mestre industrial en electrònica per la Salle del Congrés i Grau mig en Psicologia per la Universitat de Barcelona (UB), està titulat en “Criminal Justice Education” (Universitat de Virginia, EEUU) i llicenciat en Criminologia per la UB. Actualment és el cap de Seguretat Operativa del Port de Barcelona; la seva trajectòria anteriorment ha ocupat diferents càrrecs dins del cos de Policia/Mossos d’Esquadra (agent, caporal, sergent, sotsinspector, inpector intendent i comissari) i ha estat condecorat dues vegades amb la medalla al mèrit policial en la categoria de plata. És coordinador de l’Àrea dels World Police and Fire Games i president de l’Associació Professional de l’Escala Superior de Mossos d’Esquadra (APESME). Ha impartit nombrosos cursos i ponències i ha comparegut diverses vegades en mitjans de comunicació i ràdio.