Margarit, Jaume

FOTO Jaume Margarit_b - petitaJaume Margarit

Consultor energia

Amb una llicenciatura en Física amb l’especialització en electricitat, electrònica i física industrial, en Jaume Margarit ha dedicat la seva carrera a l’energia, sobretot en organismes públics.

Des de 1988 va treballar en temes de planificació, de prospectiva, d’estadística i de desenvolupament tecnològic, i des de 2004 va ocupar el càrrec de Cap d’Àrea d’Energies Renovables a l’Institut Català d’Energia. El 2007, assumir el càrrec de Director d’Energies Renovables a l’Institut per a la Diversificació i l’Estalvi d’Energia – IDAE, organisme dependent del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, que és responsable de les polítiques de promoció de les energies renovables i de l’eficiència energètica a Espanya. El 2012, va ser nomenat Director General d’APPA, l’Associació Espanyola d’Energia Renovable. Avui en dia treballa com a consultor en temes d’energia per a diverses empreses i organitzacions com ara el Banc Mundial.

, ,