Jordi Sans, patró de l’IDES, distingit per l’ISPC

L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya ha atorgat al Sr. Jordi Sans i Pinyol, patró de l’IDES, una distinció per la seva contribució i dedicació en les funcions de formació, estudi o recerca científica en l’àmbit de la seguretat. Aquesta distinció premia la llarga trajectòria en favor de la seguretat que ha desenvolupat de manera acurada i diligent.

Jordi Sans -actualment cap de la divisió de Planificació de Bombers de Barcelona- ha desenvolupat, entre altres les funcions d’inspector del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya, subdirector general de Protecció Civil, Director de l’Escola de Bombers de la Generalitat i responsable de recerca de l’ISPC.

És president de la comissió de seguretat del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i membre del patronat i del comitè tècnic de l’Institut d’Estudis de la Seguretat, des de l’any 2000.

Des de l’IDES li donem l’enhorabona per a aquest reconeixement. L’entrega de la medalla serà el dia 13 de novembre en el marc de la inauguració del curs acadèmic de l’ISPC.

, , , , , ,