La Directiva Europea sobre seguretat de les xarxes i de la informació.
Els principals reptes per a millorar la ciberseguretat

Lloc: Auditori Pompeu Fabra (Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya)
Via Laietana, 39 de Barcelona

Hora: de 18.00 a 20.00 aproximadament

Cal confirmar l’assistència a: Imma Ros, secretària de l’IDES
correu -e: ides@fundacio-ides.org
Telèfon: 93 319 23 00

La Directiva sobre Ciberseguretat de la Unió Europea obliga a diferents agents a adoptar mesures per garantir un elevat nivell comú de seguretat de les xarxes i sistemes d’informació i crea, al mateix grup diversos grups i xarxes que seran clau en l’intercanvi d’informació i estratègia de resposta davant d’incidents de seguretat.

L’Institut d’Estudis de la Seguretat (IDES) mitjançant el seu Observatori del Risc de la Ciberseguretat vol posar el seu gra de sorra al mes europeu de la Ciberseguretat i aposta per una jornada que analitzi els principals reptes que planteja la Directiva per a millorar la Ciberseguretat.

El programa previst (que podeu descarregar en aquest enllaç) per aquesta jornada és el següent:

18.00 h. Benvinguda
Sr. Xavier Gatius, director general del CESICAT
Sr. Pedro Linares, president de l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació
Sr. Eduard Martin, degà del Col·legi d’Enginyers Informàtics de Catalunya

18.30 h. Taula debat. Principals reptes que planteja la Directiva
Modera: Sr. Ramon Palacio, director de l’Observatori del Risc de la Ciberseguretat

Sr. Albert Lladó,membre de junta d’ISACA
Sr. Manel Pons, Grup de Seguretat de Telecos.cat
Sr. Manel Medina, catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya i coordinador científic de l’APWG.EU
Sra. Ruth Sala, advocada penalista en delictes tecnològics

19.30 h. Col·loqui amb assistents