Patronat

El patronat és el màxim òrgan de govern de l’Institut d’Estudis de la Seguretat. A aquest se li confien les tasques de govern, administració i representació de la Fundació i exerceix aquestes facultats amb independència.

Membres del Patronat

jguixJordi Guix i Armengou. President

Degà del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya. Enginyer industrial per l’ETSEIB. Ha ocupat diversos càrrecs en el sector de béns d’equip com a enginyer de l’Oficina Tècnica i del Departament d’Enginyeria de Ferrocarrils de la Maquinista Terrestre i Marítima, S. A, i del sector sanitari com a Enginyer Consultor, Coordinador del Departament d’Estudis, gerent de la Clínica Barcelona i de l’Hospital de Sant Cugat. Ha estat professor a ESADE i ha ocupat diferents càrrecs institucionals.

serventJosep M. Servent Vidal. Vicepresident

Dr. enginyer industrial i catedràtic en excedència, és membre del Consell permanent del COEIC. De la seva dilatada trajectòria professional, cal destacar la seva tasca en implantacions industrials, en planificació i gestió urbanística, en la direcció d’obres, en instal·lacions d’abastament d’aigua i depuració, en instal·lacions elèctriques en baixa tensió i mitja tensió i en l’administració d’empreses. A més, ha elaborat més de 1.000 projectes i actuacions i ha redactat dictàmens, peritatges i informes tècnics de tot tipus.

OGimeno2Òscar Gimeno. Tresorer

Tresorer del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya. Enginyer industrial (UPC) i Master of Business Administration (ESADE/NYU.) Treballa en l’impuls de la recerca i la innovació, com a soci de l’empresa LINK. Ha estat consultor d’estratègia i tecnologies a diverses empreses com Indra i Accenture. També com a gerent de l’Agència Catalana de Joventut i de la consultora d’innovació Innopro. En l’àmbit de la responsabilitat social ha estat conseller social de la UPC i vice-president del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya.

nadalRafael Nadal. Interventor

Enginyer industrial, és membre de la Junta de Govern de l’Associació d’Enginyers Industrials i president de la Comissió de Seguretat. Corredor d’assegurances, perit taxador de diversos i perit judicial, ha desenvolupat tota la seva activitat professional en el sector assegurador. Autor de diversos articles i llibres sobre assegurances, actualment és professor sobre assegurances a l’EPSI assessor de formació del Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Barcelona i col·laborador de la seva publicació mensual Mediario.

JordiSansJordi Sans i Pinyol. Vocal

Enginyer industrial per la UPC i diplomat en prevenció d’incendis pel Ministeri de l’Interior de França, és expert en incendis al Tribunal Arbitral Tècnic de Catalunya. Exdirector de l’Escola de Bombers i Seguretat Civil de Catalunya i inspector del cos de Bombers de la Generalitat.  Actualment cap de la divisió de planificación de Bombers de Barcelona i President de la Comissió de Seguretat,  Professor associat d’Enginyeria de la Construcció UPC i Director de màster en incendis i protecció civil.

LuisaSarriasMa. Luisa Sarrias. Secretària

Enginyera industrial Postgrau de Direcció Financera de la UPF i tècnica acreditada en Plans d’autoprotecció, actualment és assessora tècnica de la Direcció General d’Indústria de la Generalitat de Catalunya. Ha treballat com a tècnica d’obres i projectes hospitalaris al Servei Català de Salut. En els últims anys s’ha dedicat a la realització de projectes executius d’instal·lacions i direcció d’obra a la seva empresa LS Engenieria, Té coneixements d’Enginyeria industrial, instal·lacions i manteniment d’energies renovables, certificació energètica dels Edificis, limitació de la Demanda Energètica, qüestions mediambientals i condicionament d’aire i càlculs per ordinador.