Pous, Enric

Foto-carnet-EnricEnric Pous

Enginyer de Forest, enginyer tècnic agrícola, enginyer tècnic forestal

Enric Pous i Andrés (Sant Vicenç de Castellet, 1969) és enginyer superior de Forest (2004), enginyer tècnic Agrícola (2000), enginyer tècnic Forestal (1993), està graduat en Prevenció i Seguretat Integral (2002) i actualment està cursant el doctorat en Dret de la Seguretat a la UAB.

Pel que fa a l’experiència professional, Pous ha estat bomber auxiliar forestal (del 1987 al 1992), bomber professional (des de l’any 1992 fins l’actualitat), bomber del grup de recolzament per actuacions forestals (GRAF), formador de riscos laborals i enginyer de Forest.

La seva experiència investigadora consta de la revisió del pla bàsic d’emergència municipal de Vilanova del Vallès (2002), de l’adaptació dels plans de protecció civil en municipis rurals (1999) i de la proposta metodològica per la prevenció de riscos laborals de les tècniques amb ús de foc en el mont, entre d’altres.

A més, Pous té una àmplia experiència docent en aquests àmbits que ha anat ampliat des de l’any 1994 fins l’actualitat.