Reiter, Bernard

Bernard Reiter

Director de Moving, International Road Safety Association

Llicenciat en Filologia alemanya i italiana per la Freie Universität Berlín. L’any 1997 obté el títol de doctor en filosofia per la mateixa universitat. Complementa els seus estudis amb estades a Itàlia, becat pel Servei Alemany d’Intercanvi Acadèmic (DAAD).

Actualment Bernhard Reiter ocupa el càrrec de director de Moving, International Road Safety Association, amb seu a Berlín. Entre les seves experiències professionals prèvies, cal destacar la tasca de subdirector regional i director de màrqueting i distribució durant set anys a Dekra, on exerceix també de consultor europeu per als departaments d’exàmens de conduir nacionals i internacionals. Posteriorment continua la seva tasca de consultor europeu a l’Associació d’Agències d’Inspecció Tècnica alemanya VdTÜV, on és el responsable de les àrees de permisos de conduir, psicologia del tràfic i formació bàsica i continuada fins a la seva incorporació a Moving. Del 1990 al 1994 és col·laborador extern de l’exministre d’Interior alemany Gerhart R. Baum.