Rodríguez Perea, Encarnació

Imagen1Encarnació Rodríguez Perea

Doctora en comunicació

Doctora en Comunicació Universitat Rovira i Virgili, amb qualificació “Cum Laude” en la defensa de la tesi “ La comunicación de riesgo en el marco de las prácticas comunicativas de los principales polígons químicos de España”. Octubre de 2012.

Llicenciatura en Ciències de la Informació (Periodisme), Universitat Autònoma de Barcelona . Promoció 1972-1977.

ACTIVITAT PROFESSIONAL

Des d’octubre de 2003 és Professora Associada del Departament de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

-Curs Formació de Formadors i Portaveus organitzat per la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, emmarcat dins la campanya de comunicació de riscos petroquímics del PLASEQTA. (octubre 2007).

-Assessora de comunicació de ANAV, Asociación Nuclear Ascó-Vandellós, realitzant l’informe “Transparencia y comunicación con el CSN” (grup de Trabajo H1) amb motiu de les actuacions derivades del anomenat incident de les partícules de novembre de 2007. (Octubre 2008)

-Coordinadora del Panel Públic Assessor de Dow Chemical. (des de març 2007)

-Assessora de Comunicació i responsable de relacions externes del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya demarcació de Tarragona.(des de gener 2008)

-Manual de Comunicación de Crisis de Messer Ibèrica de Gases. Abril 2013.

-Investigadora principal en el projecte d’elaboració del Manual de Comunicació de crisi del Port de Tarragona (2013-2014)