Rovira Vilanova, Josep Maria

Josep Maria Rovira Vilanova

Director d’Endesa Catalunya i director de l’Observatori del Risc

Director d’ENDESA Catalunya de de l’any 2002, director de l’Observatori del Risc, Col·laborador habitual en UNESA, CIRED, CIER i CADIEM.

Entre els anys 1992 i 1997 va ser Director Tècnic dels Sistemes d’Informació d’ EDENOR (Argentina), entre 1997 i 1999 Director Tècnic de les Xarxes d’AT, de Distribució d’Endesa (A.T., M.T. i B.T.) i Conseller de CODENSA, filial d’ Endesa a Bogotà, Colòmbia.

De 1999 a 2002 va desenvolupar el càrrec de Director General d’ EDESUR, filial d’ ENDESA a Argentina. En aquest període va ocupar diferents càrrecs de teixit empresarial Argentí, tals com President de l’Associació per la Promoció de la Seguretat Elèctrica, Director de l’ Institut per el desenvolupament Empresarial, Vicepresident de l’Associació d’Empreses de Serveis Públics i Director de la Comissió d’Integració Elèctrica Regional de Llatinoamericà.

Conseller d’ Endesa Red (període Gener 2003 a Juny 2008).

Membre del Consell Assessor de Foment del TreballMembre de la Càtedra de Victoriano Múñoz Oms, de l’ UPC.

Membre de l’ Associació “Amics del País” – Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País -1822-.

Director del Observatori del Risc – del Institut d’Estudis de la Seguretat.

Membre del Consell Assessor de l’ICAEN.