Sessió informativa Postgrau en Incendis. Fire Engineering UPC

Aquest dimecres dia 20 de gener a les 19:00h tindrà lloc la sessió informativa del Postgrau en Incendis. Fire Engineering, de la UPC School, Universitat Politècnica de Catalunya, que s’iniciarà el proper dia 6 de febrer de 2016.

Els objectius i valor afegit del postgrau són:

• Una postgrau amb títol UPC únic per les seves característiques que incorpora les darreres novetats en l’entorn de l’enginyeria de seguretat contra incendis.
  • Competències pel disseny de les mesures de protecció contra incendis tant actives i passives, com prestacionals i prescriptives
  • Competències per la utilització de les eines de simulació numèriques en els camps de la combustió i la dinàmica del foc; el comportament estructural front de l’incendi i els sistemes de control de temperatura i extracció de fums.
  • Metodologia pràctica. Estudi de casos, projectes amb tutors d’empresa
  • Projectes finals de postgrau a partir de propostes reals de les organitzacions (Exemples: desenvolupament de guies de disseny per a l’enginyer projectista aplicats a diferents instal·lacions i establiments, la seguretat contra incendis en ports esportius, anàlisi del nivell de risc intrínsec real i determinació de les condicions de seguretat en cas d’incendi aplicat a diferents establiments, modelització amb WFDS d’incendis experimentals fets en diferents escenaris, la reurbanització de carrers en trama urbana consolidada: garanties per a l’accessibilitat dels Bombers, directriu del sistema de ventilació en infraestructures ferroviàries soterrades, etc.).
  • Professorat reconegut i expert del sector
  • Bonificació de la formació per la Fundació Tripartita

Descarregar pdf informatiu del Postgrau

SESSIÓ INFORMATIVA:

Data: dimecres dia 20 de gener a les 19h
Lloc: UPC School –  C/ Badajoz, 73 Barcelona
Confirma la teva assistència aquí

Persona de contacte
Anna Florensa