Vidal, Narcís

2-2NVidal-1Narcís Vidal

Director de projectes a l’Àrea d’Investigació, Desenvolupament Tecnològic i Innovació d’Endesa

Enginyer en telecomunicacions, llicenciat en bioenginyeria i màster en Gestió de Projectes, és, també PTP (Project Management Professional) i actualment està fent el doctorat en Enginyeria Elèctrica. Ha desenvolupat la seva carrera professional en el sector elèctric al llarg de la cadena de valor.

Actualment és director de projectes a l’Àrea d’Investigació, Desenvolupament Tecnològic i Innovació d’Endesa. Té una àmplia experiència en projectes innovadors en Smart Grids i en la gestió de Projectes Europeus. Actualment la seva activitat se centra en els vehicles elèctrics i dirigeix els projectes FP7 relacionats amb la mobilitat elèctrica (com el projecte G4V i ELVIRA).

També participa en projectes d’I+D estatals, qüestions d’estandarització i dóna suport al Govern espanyol en projectes de mobilitat. Ha representat a Endesa i Eurelectric (l’associació de la indústria de l’electricitat a Europa) en nombrosos esdeveniments internacionals de vehicles elèctrics i conferències. També és professor associat de la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya) i la UOC (Universitat Oberta de Catalunya) en els camps de SmartCities i els vehicles elèctrics.