XVII Fòrum de la Seguretat. La seguretat viària avui i els principals reptes de futur.

Com cada any, i des de ja en fa 17, l’IDES ha presentat el Fòrum de la Seguretat, que enguany ha estat dedicat a la seguretat viària amb el títol: La seguretat viària avui i els principals reptes de futur.

El Fòrum de la Seguretat és concebut com un espai d’anàlisi i debat dins de l’àmbit de la seguretat entès des del punt de vista que en una societat cada cop més complexa els problemes no poden ser abordats amb visions simples, sinó plurals.

L’acte va tenir lloc al Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya el passat 26 de juny i va comptar amb la presència, a la taula de benvinguda, de l’Hble Sr. Ramón Espadaler, Conseller d’Interior que va ser acompanyat en el seu torn pel degà del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i vicepresident de l’IDES Sr. Jordi Guix i pel Sr. Miquel Darnés, degà del Col·legi dÈnginyers Tècnics Industrials de Barcelona i president de l’IDES. L’acte el va concloure el Sr. Joan Josep Isern, Director del Servei Català de Trànsit i es va dividir tres parts: dos torns de ponències i una taula rodona.

La gran qualitat de les ponències i el contingut dels temes tractats va propiciar que aquest XVII Fòrum de la Seguretat fos un acte de gran interès, dinàmic i molt il·lustratiu en què els assistents, un cop acabades les ponències, van poder participar en els torns de precs i preguntes que van generar preguntes, respostes i opinions molt clarificadores.

En breu podreu consultar la transcripció d’aquest Fòrum en la nostra web www.seguretat.org.

A l’IDES, ja estem preparant una altre dels actes més importants de la Fundació: l’Observatori del Risc, que se celebrarà a finals d’any al Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i que, de ben segur us semblarà de gran interès. Us n’anirem informant.

, , , ,