XVIII Fòrum de la Seguretat. La seguretat com a clau del manteniment

Amb aquest XVIII Fòrum de la Seguretat, s’assoleix una fita important, se celebra la majoria d’edat de la fundació.

L’acte, presidit pel Sr. Pere Palacín, director general d’Energia, Mines i Seguretat Industrial del Departament d’Empresa i Ocupació, el Sr. Miquel Darnés, president de l’IDES i degà del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, i Jordi Guix, vicepresident de l’IDES i del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.

La cinquantena d’assistents a l’acte van gaudir d’unes ponències de gran interès; Narcís Mir i Cristóbal Trabalón van participar a la primera taula, després del cafè Pere Rodríguez i Antonio Garcia van continuar fent aportacions sobre el manteniment d’allò més innovadores i suggerents; finalment, una taula rodona moderada per Isidre Masalles en la que estaven representants els principals agents dels sector va acabar de donar la visió transversal sobre el manteniment que s’havia buscat en el plantejament del Fòrum.

Des de la fundació s’està treballant per a que ben aviat pugueu gaudir de les ponències. Us en mantindrem informats.